Rangschikking klopt niet

Nederlanse vertaling

Moderator: timoline

Lucmatti
Newbie

Rangschikking klopt niet

Postby Lucmatti » Thu Feb 13, 2014 3:34 am

Ik heb een volledige kalender aangemaakt voor het voetbalseizoen 2013-2014. Nu werd er een volledige speeldag uitgesteld naar een latere datum. Alle uitgestelde wedstrijden moeten gespeeld worden vooraleer de laatste 2 speeldagen worden afgewerkt; dus de laatste 2 speeldagen worden altijd naar later verschoven. Als ik de datum van de uitgestelde wedstrijden verander naar die van de nieuwe wedstrijddag, dan zullen de matchen van die nieuwe wedstrijddag op het juiste moment verschijnen in de frontend. MAAR de rangschikking klopt niet, omdat al de resultaten van de wedstrijden die na de oorspronkelijke speeldatum van die uitgestelde speeldag zijn gespeeld, niet worden meegeteld.
Een week later, wanneer de resultaten van de volgende speeldag zijn ingegeven, is de rangschikking terug in orde.
Volgens mij is de datum niet het criterium om resultaten te verwerken in de rangschikking, maar het ID-nummer van de wedstrijden.
Dit heeft als gevolg dat er per uitgestelde speeldag een nieuwe speeldag (round) moet worden aangemaakt, men telkens de wedstrijden per speeldag opnieuw moet ingeven.
Of heb ik het mis en is er een andere methode om telkens een speeldag (round) net voor de laatste 2 in te voegen en toch de rangschikking die na die speeldag wordt weergegeven te laten kloppen?
joomleague v1.5.x
www.kbrechtsk.be

Return to “Dutch”