stand wordt niet bijgewerkt

jacovansoest
Newbie

stand wordt niet bijgewerkt

Postby jacovansoest » Sun Sep 14, 2008 8:24 pm

Hoi,

Ik ben een nieuwe gebruiker van joomleague 092. Ik heb afgelopen weekend de uitslagen ingevoerd (tweede speelronde), maar bij de module geeft hij de stand niet correct weer. Hij heeft de eerste wedstrijd wel verwerkt, maar de tweede (die ik dus ingevoerd heb) pakt hij niet.

Ook bij de toto, kan ik wel de uitslagen zien, ook de punten van de tweede speelronde, maar ik krijg geen totaal stand. Ik kan namleijk niet speeldag 1 en 2 optellen.

de website is : www.hssc61.nl  Hopelijk kan iemand mij een tip geven...
Last edited by Puppy on Tue Sep 16, 2008 8:28 am, edited 1 time in total.

swoop
Newbie

Re: stand wordt niet bijgewerkt

Postby swoop » Mon Sep 15, 2008 9:52 am

Het lijkt er op dat de stand nu wel is bijgewerkt op de website. (Home pagina) Hoe heb je dit opgelost ik heb namelijk hetzelfde probleem. Eerste wedstrijd is wel verwerkt de tweede wedstrijd niet, ondanks dat ik de standen heb gepubliseerd. Website is http://www.vvpelikaan.nl

jacovansoest
Newbie

Postby jacovansoest » Mon Sep 15, 2008 10:16 am

Inderdaad, nu is het wel gelukt. Ik moest in de projectconfiguratie zetten dat de tweede speeldag was gespeeld.

Het was een hele toer om daar achter te komen omdat ik niet als administrator was ingelogd, maar als gebruiker met administrator rechten. Ik kwam dus niet in de project configuratie. Ik ben nu bezig om te kijken hoe ik dat automatisch op kan lossen.

Succes ermee. Mijn probleem is opgelost. Nu ga ik nog proberen de totaal stand voor de toto in beeld te krijgen.

groet,

Jaco

Puppy
.

Postby Puppy » Mon Sep 15, 2008 1:33 pm

Als je stand niet is bijgewerkt, kijk dan even in je project zelf. Kijk hier hoe je huidige speeldag staat ingesteld (handmatig of auto). Meestal ligt hier de fout. Indien deze goed is ingesteld dan loopt de juiste speeldag mee en is de stand ook correct.

Indien de ranking module niet de juiste stand geeft, kan hier ook een probleem met de instelling zijn. In deze module kun je aangeven welke ronde er wordt getoond (huidige of laatste). In combinatie met bovenstaande zinnen zul je hierin je oplossing moeten zoeken gok ik.....
Joomla 1.5.12
Joomleague 0.93

swoop
Newbie

Postby swoop » Tue Sep 16, 2008 6:41 am

Ja, het is opgelost. Bedankt Puppy. De stand bijwerken in het project stond wel goed, alleen was de optie "Auto matchday time offset (min)" ingesteld om 2480. Deze terug gezet naar 60 minuten. Nu zal de stand automatisch worden bijgewerkt.

dennis.klij
Newbie

Re:stand wordt niet bijgewerkt

Postby dennis.klij » Mon Sep 14, 2009 1:18 pm

Ook ik heb de uitslagen van afgelopen speelronde verwerkt, maar de stand op de homepage veranderd niet en blijft op 1 gespeelde wedstrijd staan. Heeft een van jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? De persoon welke deze Joomleague geactiveerd heeft is voor lange tijd naar Philly USA (werk) en moeilijk te bereiken. Dus probeer ik het via deze weg.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

timoline
Joomleague Core Developer, Donator
Joomleague Core Developer, Donator

Postby timoline » Tue Sep 15, 2009 7:28 pm

■Set current matchday autmatically
Choose if you want to switch the current matchdays manually or if JoomLeague should do it automatically.

dit staat er in de wiki
Joomla 1.5.x
Joomleague 1.5.....latest git version

dennis.klij
Newbie

Postby dennis.klij » Wed Sep 16, 2009 2:04 pm

Thanks!! Ga het meteen uitzoeken.

Return to “Dutch”