Volgende wedstrijd bij 2 projecten

Moderators: timoline, aad

erwin.loman
Newbie

Volgende wedstrijd bij 2 projecten

Postby erwin.loman » Sat Feb 07, 2015 10:10 am

Ik maak gebruik van JoomLeague 2.93.239.9 op Joomla 2.5.8.
Ik heb twee projecten (competitie en beker).
Bij de competitie is 20 februari de volgende wedstrijd en bij de beker is 13 februari de volgende wedstrijd.
In de module NextMatch heb ik beide projecten geselecteerd maar toch wordt alleen de wedstrijd van 20 februari weergegeven.
Als ik alleen het beker-project selecteer wordt de wedstrijd wel getoond.
Wat doe ik fout of wat moet ik nog meer instellen om de wedstrijd van 13 februari te tonen zonder na die datum het project weer te moeten aanpassen?

Als iemand het weet hoor ik het graag.

Erwin

Harrie
.
Joomleague version: 2.0.x

Re: Volgende wedstrijd bij 2 projecten

Postby Harrie » Sat Feb 07, 2015 4:13 pm

Weet je zeker dat je beide projecten geselecteerd hebt? Een tweede (en volgend) project moet je met <Ctrl><klik> kiezen.

Als het om hetzelfde team gaat, dan kun je er voor kiezen om alleen dat team te selecteren en dus geen projecten te selecteren.

Misschien kun je een screenshot van je instellingen plaatsen, Dat praat wat makkelijker

Een opmerking die verder niets met je probleem te maken heeft: Joomla 2.5.8 is wel erg out-to-date. We zitten inmiddels op versie 2.5.28!
Using Joomleague since version 0.90
Production: Latest Joomla version, Latest JoomLeague version

erwin.loman
Newbie

Postby erwin.loman » Sun Feb 08, 2015 10:40 am

Beste Harry,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb het zowel met CTRL en SHIFT geprobeerd maar geen van beide opties zorgt ervoor dat de wedstrijd van 13 januari in beeld verschijnt.
Als ik geen project selecteer maar wel het team staat ook de wedstrijd van 20 januari in beeld en niet die van 13 januari, dus dat is ook geen oplossing.

Ik heb even schermprintjes gemaakt van de instellingen in de module en deze bijgevoegd.
Je opmerking over 2.5.8 is geheel terecht. Hier moest natuurlijk 2.5.28 staan (typefout).

Ik ben benieuwd wat er fout gaat want ik kan het niet vinden.

Alvast bedankt voor je reactie.

Erwin
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

erwin.loman
Newbie

Postby erwin.loman » Sun Feb 08, 2015 10:41 am

En nog wat bijlagen want hij pakt er maar drie.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

erwin.loman
Newbie

Postby erwin.loman » Sun Feb 08, 2015 10:42 am

En de laatste 2

Return to “nl-NL”