Upgrade ?!

Nederlanse vertaling

Moderator: timoline

King_Casual
Donator
Donator

Upgrade ?!

Postby King_Casual » Mon Apr 16, 2012 12:09 pm

Hi,

Is het mogelijk om Joomleague 0.93 (simpel ;) ) te upgraden naar de nieuwe 1.6 versie?
Mijn Joomla versie is 1.5.26. Ben geen held met SQL-databases e.d. Althans ik heb er geen ervaring mee. Ik zie bv. in de WIKI dat het van sommige versies wel mogelijk is te updaten en andere weer niet.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
:help:
www.vvspaubeek.nl
Joomleague 0.93b
Next Match Mod
Birthday Mod.
Topscorer Mod.

timoline
Joomleague Core Developer, Donator
Joomleague Core Developer, Donator

Re: Upgrade ?!

Postby timoline » Mon Apr 16, 2012 12:11 pm

0.93 ->1.6 update zou gewoon moeten lukken, wel eerst even backuppen en testen op een nwe website

En tsja wat is simpel, je moet er wel iets voor doen.... :)
Joomla 1.5.x
Joomleague 1.5.....latest git version

King_Casual
Donator
Donator

Postby King_Casual » Mon Apr 16, 2012 12:19 pm

is het dan gewoon een kwestie van de 1.6 eroverheen installeren? Of moet ik nog iets doen met SQL databases en Tables e.d.? Eens kijken of ik een testomgeving kan opzetten :)
www.vvspaubeek.nl
Joomleague 0.93b
Next Match Mod
Birthday Mod.
Topscorer Mod.

King_Casual
Donator
Donator

Postby King_Casual » Mon Apr 16, 2012 12:47 pm

MMmmm probeer de oude versie te installeren maar krijg de volgende foutmelding:

JInstaller::install: SQL Error. DB function failed with error number 1064
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TYPE=MyISAM' at line 35 SQL=CREATE TABLE IF NOT EXISTS `jos_joomleague` ( `id` int(11) NOT NULL auto_increment, `name` varchar(50) NOT NULL default '', `league_id` int(11) NOT NULL default '0', `season_id` int(11) NOT NULL default '0', `joomleague_admin` int(11) NOT NULL default '0', `joomleague_editor` int(11) NOT NULL default '0', `master_template` int(11) NOT NULL default '0', `current_round` varchar(32) NOT NULL default '0', `current_round_auto` tinyint(4) NOT NULL default '0', `auto_time` INT(11) NULL default NULL, `project_type` ENUM( 'SIMPLE_LEAGUE', 'DIVISIONS_LEAGUE', 'SIMPLE_KO', 'TOURNAMENT_MODE' ) NOT NULL default 'SIMPLE_LEAGUE', `teams_as_referees` TINYINT(1) NOT NULL default '0', `start_date` date NOT NULL default '0000-00-00', `published` tinyint(1) NOT NULL default '0', `use_legs` tinyint(1) NULL default NULL, `fav_team` varchar(64) NOT NULL default '', `fav_team_color` varchar(7) NOT NULL default '', `game_regular_time` smallint(6) NOT NULL default '90', `game_parts` smallint(6) NOT NULL default '2', `halftime` smallint(6) NOT NULL default '15', `allow_add_time` tinyint(1) NOT NULL default '0', `add_time` smallint(6) NOT NULL default '30', `points_after_regular_time` varchar(10) NOT NULL default '3,1,0', `points_after_add_time` varchar(10) NOT NULL default '3,1,0', `points_after_penalty` varchar(10) NOT NULL default '2,1,1', `checked_out` int(11) default '0', `checked_out_time` datetime NOT NULL default '0000-00-00 00:00:00', `template` varchar(32) NOT NULL default 'default', `serveroffset` varchar(6) NOT NULL default '0:00', `enable_sb` tinyint(4) NOT NULL default '0', `sb_catid` int(11) NOT NULL default '0', PRIMARY KEY (`id`), UNIQUE KEY `name, league, season` (`name` , `league_id` , `season_id`) ) TYPE=MyISAM;
SQL =
www.vvspaubeek.nl
Joomleague 0.93b
Next Match Mod
Birthday Mod.
Topscorer Mod.

Return to “Dutch”